zindni

Alla inlägg under juni 2012

Mst

Av ellenor cidrer - 29 juni 2012 18:03

Jag Mst  å och duscha sen ska jag sitta vid datan ses

Av ellenor cidrer - 29 juni 2012 16:14

Hej alla bloggläsare. Jo Ledsen att jag nt han skriva igår och att jag nt hinner skriva Godnatt.Men jag såg en film och sen vart jag så trött så jag orkade nt skriva godnatt. I går vandrade jag pappa lite mer än en halvtimme. Vi vadrade i Skäralid det var jätte mysigt!!. Idag har jag shoppat 2 tröjor och en bok. Ja nu ska jag till mamma och hämta 2 saker min medecin och regn kläder. För pappa och jag och mina kusiner på pappas sida ska til Bakken i morgon ses snart

Av ellenor cidrer - 27 juni 2012 19:29

Ja såklar va Emma jag idag. Vi cyklade och sen handlade vi glass. Vars en god Twister. I morgon ska jag vandra med min pappa. Det ska faktiskt bli skiit kul.Jag ska vara hoss pappa i 4 veckor nu så jag kommer sakna Mamma mkt. Nu tittar jag på AF1 fast på norska. Dom e norska igentligen så det är roligare och höra det riktiga språket♥. Ses

Av ellenor cidrer - 27 juni 2012 12:47

ja, Hej igår hann  jag tyvärr nt skriva godnatt. Men hoppas ni klarade av det endå :). Idag ska jag nt göra så Mycket men ja. Kanske ska jag vara med Emma vet ej... Ses så länge:)

Av ellenor cidrer - 26 juni 2012 20:20

Hejsan Bloggen!Emma och jag har haft jätte kul!!Tur att vi har sommarlov så vi hinner Vara mycket. Ja vi har vraigt ute och cyklat. Tittat Tv. Ochså datan och Msp. Jag Tittar Just nu på AF1 ett skiit bra program. Har nog nt sakt det men innan skolavslutningen hade vi vårshow och då visade jag och några klasskompisar upp AF1. Gick bra jag sjöng lite piinsamt men kul!Jaha nu var AF1 slut då ska jag ta och titta på Hannah montana forever. Har inte tid nu ska se Hannah så vi får höras senare Ses

Av ellenor cidrer - 25 juni 2012 21:16

Ja nu ska jag nog se en film och slappna av. Så Natti Natti Vi hörs i morgon. DÅ kommer ju emma hit. Jipiie!! Ses. Jo just det. Min data och mobil fungerar men när jag ska överföra foton från mobilen till datan funkar det ej. Så därför tar jag oftast bilder från google men vissa gånger så kan jag när jag e på pappas data eller när jag e hos mamma. Bara så ni vet    Jaha dte var allt för mig ses i morgon love you ♥

Av ellenor cidrer - 25 juni 2012 20:07

ja nu klockan 7 kom jag hem. Hon blev jätteglad av alla presenter hon fick. Hon fick en klänning, 300Kr på H&m (Presentkort) 2 Solroser och servetter och en servetthållare som min morfar råka ta isönder.Men eftersom han e byggare så lagade han den på nåra minuter igen   . Maten och efterätten var underbar god. Mormor bakade och gjorde allt. Just nu hittar jag nt på ngt särskilt men imorgon Kommer Min bästa vän Emma hit. Kolla gärna henes blogg superswag.bloggplatsen.se  Herrå  

Av ellenor cidrer - 25 juni 2012 14:21

Ja nu har vi handlat klart. Vi hanlade en orange super fiin blomma.Och en liten söt nalle.Ja nog första gången vi gått i burlövcenter utan att jag handla ngt till mig sj   .Ja nu har jag ingeting och göra men jag kan lägga in en bra låt.China park sjunger denna låt så ass grym!! Ses♥


Presentation


Hej jag är en tjej på 10års åldern som älskar att blogga!!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards