zindni

Alla inlägg under november 2011

Av ellenor cidrer - 27 november 2011 13:54

Hej idag tänkte jag visa lite bilder på miley cyrus nya snygga fantastiska hus!  

  Wow

   vasken

  Badkaret

  Köket

  Baren

  Stort vardagsrum

   Tennisplan

    Pool

 

Wow!!! Så snyggt hon har det om ni tycker det skriv då det på komentarer   

 

 

 

 

 

 

Av ellenor cidrer - 22 november 2011 16:17

Hej i moron fyller Miley ray cyrus år!!!! Kanske konstigt att jag skriver det dagen innan men jag tror att jag inte hinner skriva det i moron.Här kommer ett stort grattis och en bild på miley ray cyrus.   på din 19 års dag! Hoppas du får en lyckad dag  

Av ellenor cidrer - 14 november 2011 19:21

Här kommer Snygga bilder på Miley cyrus!     

 

  

   

 

   ÅÅÅÅÅÅÅÅ,Hon är så J*vla snygg!!!!!!

Av ellenor cidrer - 14 november 2011 18:27

Hej idag tänkte jag skriva lite mer om Miley eller vad tycker ni? Ja i Allafall  Som ni SÄKERT vet så har hon spelat Miley Stewart i Hannha motana.Hon var 11 år när hon provspelade att vara Miley Stewart/Hannha motana  Men disney Channels prodocenter bedömde att hon var för ung för rollen.Men Men cyrus gav dock inte upp,Och Disney bad henne att komma tillbaks efter fler provspelningar.Enligt Disney Channels exekutiva vicepresident gary marsh fick cyrus rollenpå grund av hennes enargiska och livliga framträdande och för att hon värkade gilla varje minut av sit Liv,Miley försökte i flera år bli av med sin sydsdialekt,Men Disney ville att hon skulle använda den.Senare var Miley tvungen att låta sin egen far Billy Ray Cyrus Provspela för att se om han passade som rollen som Hannhas far. Det var lite till om miley cyrus okej nu får ni en bild på miley!     Kommer skriva mer någon annan dag Kanske om Miley eller Noah

Av ellenor cidrer - 13 november 2011 15:47

Miley Ray cyrus är 18 år hon fyller år den 23 november och är född 1992.Hon har dejtat thomas sturges,Nicholas jonas,Lucas till,Justin gaston,Liam hemsworth. Mileys favvo film är  High school musical.Miley har där ochså 6 syskon 2 helsyskon och 3 halv syskon..Hennes mamma heter Leticia som ser ut såhär    Och hennes pappa heter Billy Ray cyrus och ser ut såhär    och christopher cody ser ut såhär han är en äldre än miley   Och  hon har en äldra bror som heter trace och han ser ut såhär   Sen har hon en äldra halvsyster som heter brandi och hon ser ut såhär   Sen har hon en yngre bror som heter braison och han ser ut såhär   Och sen har hon en yngre syster som heter Noah cyrus och ser ut såhär   Till sist men inte minst kommer Miley cyrus och hon ser ut såhär   Så det var allt för idag ses en annan dag och då får ni veta lite mer om miley och kankse lite om Noah

Av ellenor cidrer - 13 november 2011 12:17

Rubriken säger allt!

  HaHa viklen rolig bild Molly är hon längst upp!

Av ellenor cidrer - 13 november 2011 09:23

Hej detta är lite fakta om min bff på msp:Hon är snäll mot väldigt många när jag menar väldigt så betyder det att om någon är dom mot henne så ger hon ALDRIG igen utan hon bryr sig inte.Hon ger auto när någon inte chatar och när någon ber snällt hon är Jätte rolig hon skriver oftast roliga saker till mig! Kolla hennes blogg emmahund.bloggplatsen.se så här ser hon ut på moviestarplanet!    Ja Hejdå Kolla gärna min blogg fler gånger!  

Av ellenor cidrer - 12 november 2011 14:45

Min låsas Pappa heter Mikael Wilson och han spelar rutgor Glans i Strake man!   Ha Ha Rock and roll!

Presentation


Hej jag är en tjej på 10års åldern som älskar att blogga!!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards