zindni

Alla inlägg under augusti 2011

Av ellenor cidrer - 26 augusti 2011 20:27

Hej  Liksom det är så att figgan alltså figarinaa har gjort så att Kissy har slutat   Tack så mycket dhå!! Hon är ju bara bäst när jag tittade på hennes gubbe så komm det bara upp deleted user   

Varför!! Varför Kissy!!`????  

Av ellenor cidrer - 26 augusti 2011 20:17

Hejsan jag är nt sjuk mer och sorry för jag nt bloggade för jag har varigt i min skola som heter stanstorps skolan  ja  det dåligasete som är i skolan är att vi har tema som handlar om Stenåldern   Åhh gud!!!!! Också ska vi cykla till uppåkra på tisdagen arhhhhh kan nt bli värre!!  

Av ellenor cidrer - 22 augusti 2011 18:53

Hej jag har jätte hög feber så jag kan inte blogga så länge jag har feber  Och jag missar skolan i morgon alltså på tisdagen   Jag har haft feber nu i 4 dagar! Igår hade jag 37.9 inte så mycket men man ska lägga till 5 eller nåt.Jag var uppe till 8 och sen gick jag tillsängs för min feber hade gått ner och igentligen skulle vi till mit pappas jobb.Men jag hade nt somnat så jag hade varigt vaken ena tills klockan 5 på morgonen   så att åka till pappas jobb blev det inget av. Resten av dagen har jag tittat på karate kid för 2 gången och 17 agin för typ 15 gången.Sen har jag bloggat och suttit vid datorn Ses Hay Hay     

Av ellenor cidrer - 20 augusti 2011 22:04

Hej den 11 september så ska jag till turningturso!!Jag ska bli fotad ochså ska dom fixa mit hår och sånt det är en liten studio och då ska dom fota mig   det ska bli så kul för  det är lite innan min födelsedag för jag fyller år den 23 september Ja vi ses Hay Hay   

Av ellenor cidrer - 19 augusti 2011 21:30

Hej det nya temat action competition tycker jag e dåligt!!     Hoppas det blir bättre Tema nästa gång!!

Av ellenor cidrer - 19 augusti 2011 21:16

Hej idag har jag varigt på kalas hos en som hette Matilda vi badade   i hennes ner grävda pool fast som tur var hade tom tak över poolen  och i morgon ska jag på ennu ett Kalas hos en som heter Lovisa hon ska ha kändis fest! Ps:Undrar ni vad jag ska bli? Jag säger det jag ska bli Hannha motana   Vi ses senare Hay Hay    

Av ellenor cidrer - 19 augusti 2011 21:12

Hej alla jag är ledsen att jag inte har kunnat blogga för jag har varigt hemma hos mamma och våran ena dator har gåt sönder och vår andra som inte är bärbar är JÄTTE trög och vår 3 är min bros och den är jätte liten. Men nu ska jag blogga så mycket jag kan!

Av ellenor cidrer - 12 augusti 2011 22:56

Hej jag vill så gärna gå upp i lvl för det har ju inte tagit så jätte lång tid men endå vill jag komma upp i lvl snabbare så titta gärna på mina filmer ge auto älska mina artbooks och looks Plizz!!  

Presentation


Hej jag är en tjej på 10års åldern som älskar att blogga!!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards